Psykbryt, grannens gästrum och 30 grader

Endast 9 av endast 16 arbetsdagar den här sommaren är avklarade, och idag var det extra surt att sitta inne i ett konferensrum och skriva kontroveriella och provocerande texter om IS till utställningen vi jobbar på då det under jobbdagen var 28 (!!!) grader utomhus. Kom hem runt 4 men det hindrade inte mig från att lägga mig på min luftmadrass i poolen och steka till klockan halv 7, det var trots allt 30 grader ute;).
 
Föresten så har jag en kris, ett SOS-värt samtal, check-in på ett hotell/motell/grannens gästrum. Det är nämligen så att mitt brandlarm hemma börjar få slut på batterier. Detta innebär ett illhögt pip en gång varje minut utanför min sovrumsdörr, och det resulterar till psykbryt och frusna jag rusar ut i ilska och sätter mig på altanen med datorn och kollar på mina serier här ute.. Vad ska jag göra?!?! Tro inte att jag inte försökt att få ner skiten, den är orubblig!!!!!! 
 
Nu ska jag snart gå och lägga mig (i soffan här nere för där uppe är det omöjligt att somna) och hoppas att skiten tröttnar och dör under natten. xx
 
 
Vardag | |
Upp