3 days 'til takeoff

Herreguuud! Det har redan gått en hel vecka sen vi bokade resan. Om 3 ynka dygn sitter jag i Ayia Napa, dricker Tequila Sunrise (virgin, så det blir väl mer en sunrise bara ;)) och blir brunbränd i hyn. Fick mina fickpengar idag också, så nu är nästan allt klart.. Måste ju bara packa klart!
 
Är sååå stressad! Redan imorgon vid 13 går tåget till Stockholm. Ska fixa fransar, äta med lite vänner och umgås med mami innan flyget lyfter vid 7 på fredag morgon, så väskan måste bli klar ikväll!! Hur är det ens möjligt att jag inte packat klart? Skrev ju packlistan för typ 5 dagar sen? 
 
Jaja, nu ska jag ta och ringa upp Emelie så bloggar mer senare. Träna hinner jag inte heller göra förens sent ikväll, så blir en löprunda här runtikring bara, bättre än inget  xx
 
Vardag | |
Upp